wtorek, 10 stycznia 2012

Postanowienia noworoczne

Witam serdecznie wszystkich, którzy tutaj zabłądzą.
Nowy rok nastał, a co za tym idzie, pora na kolejny spis obietnic, w których tym razem być może wytrwam ponad 2 miesiące ;)


1. Spróbuję po raz kolejny ugryźć temat "Systematyczna Nauka"
2. Ograniczę spożycie żelków wszelkich

3. Będę aktywnie walczyć z lękiem przed dużymi zbiornikami wodnymi (naturalnymi i sztucznymi, tymi śmierdzącymi chlorem też)
4. Przeczytam co najmniej dwie książki w miesiącu
5. Zacznę w końcu prowadzić bloga...


Niektórzy znajomi już od dłuższego czasu mnie namawiali do stworzenia miejsca, gdzie mogłabym pokazać szerszej publiczności efekty mojego twórczego wyżywania się na różnych materiałach. To głownie mam zamiar publikować na blogu. Spróbuję :)

3 komentarze:

  1. Po pierwsze dziękuję za miłe komentarze/ po drugie życzę dotrzymania obietnic/ po trzecie czekam na wrzuty Tworów rąk Twoich ;)
    Też lubię żelki nawiasem mówiąc, a szczególnie te nadziewane :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Eeeejj...a ja sie nie skapnęłam, że Ty to Ty :P Także, jestes większe zuo niż ta sesja ;p A skórki się trochę przydały do kolczyków dla siostry (dzięki wielkie za nie raz jeszcze), ale póki co czekają na większą i wspanialszą koncepcję. Będę musiała sutaszu więcej zamówić ogólnie rzecz ujmując. A Ty rób coś i wrzucaj, bo się doczekać nie mogę ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. ad.:
    1. słusznie
    2. niekoniecznie :P
    3. polecam morze - zdrowsze
    4. jedna starczy :P
    5. ok bede czytac :)

    OdpowiedzUsuń